В якості масового впливу, реклама в метро незамінна. В середньому за день метрополітеном користуються приблизно 42% дорослого населення, а за місяць у підземку спускаються близько 75% киян. 70% городян щодня проводять в метро від 25 хвилин до двох з половиною годин.
Це означає, що кожен день тисячі і тисячі потенційних клієнтів будуть проходити повз Ваших оголошень і стікерів, читати, запам'ятовувати, проводити час поїздки за вивченням Вашої реклами в метро. І в підсумку, несвідомо запам'ятають її напам'ять, дослівно, добуквенно. Будуть миттєво представляти логотип Вашої фірми або торговельну марку при першому згадуванні рекламного слогана, розміщеного у вестибюлях метрополітену, у вагонах поїздів, біля входу в метро. Це кращий спонукаючий фактор, який примусить потенційних клієнтів вибирати рекламовану продукцію, роботи або послуги.
Серед пасажирів метро представлені всі соціальні і демографічні групи. Найчастіше відвідують метро кияни у віці 35-44 і 55+, також достатньо великий відсоток становлять пасажири у віці 16-24 роки — це 17,5%. І всі ці люди автоматично стають Вашими потенційними клієнтами і починають бажати придбання товарів, придбати послуги саме у Вас, організувати свій відпочинок саме з Вашою фірмою, владнати свої проблеми саме у Вашій юридичної консультації! Реклама в метро покликана бути яскравою і такою, що запам'ятовується, і ми робимо її саме такою! Реклама в метро — універсальна і всеобьемна. Її ефективність перевищує всі найсміливіші очікування наших клієнтів.
Види розміщення:
o реклама в вагонах;
o реклама на шляхових стінах;
o реклама на склепіннях;
o реклама на сітілайтах станцій метро;
o реклама на турнікетах;
o реклама на дверях;
o реклама на поручнях у вагонах;
o реклама на моніторах;
o реклама на вагонах;
o рекламныестикеры на дверях вестибюлів;
o брендування зон...
Реклама в метрополітені та її результати
Реклама в метро охоплює величезну аудиторію за максимально короткий час впливу. Перебуваючи в метро, пасажири, відчуваючи «інформаційний голод», протягом всієї поїздки змушені вивчати всі оголошення, які їх оточують. У метро використовуються, як рекламоносій, не тільки вагони метропоездов, але і стіни, інженерні споруди, що дозволяє розміщувати рекламні плакати різних розмірів.
Розміщуючи рекламу в метро, можна досягти великої кількості контактів за невелику плату, причому цей контакт буде довготривалим і якісним, т. к. час знаходження пасажира в дорозі дає йому можливість звернути увагу на цікавлячу його інформацію і запам'ятати її. Крім того пасажири метро є споживачами більше 70% реалізованих в місті товарів і послуг, тому реклама в метро особливо ефективна.
А так як, щоденний пасажиропотік метрополітену становить близько 3 мільйонів чоловік. Це означає, що при раціональному проведенні кампанії можна ознайомити з новим продуктом практично все населення міста і найближчих передмість.
Можна виділити наступні переваги реклама в метро:
o величезна споживча аудиторія;
o висока інформативність рекламного звернення;
o низька вартість контакту;
o висока ефективність;
o незалежність від сезону, часу року,
o якість і тривалість контакту з повідомленням.
Користувацькі характеристики | |
---|---|
Час виготовлення | 7 дн |
Термін дії | 30 |
Тип послуги | Розміщення реклами в метро Києва |
- Ціна: від 4 200 ₴/послуга