Продавець 3R promo agency розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
19 відгуків
+380 (68) 363-27-74
+380 (44) 219-12-80
Рекламные таблички, наружная реклама, "чёрный PR"
Кошик

Реклама в метро

«3R promo agency» – розміщення реклами в метро за цінами від оператора.
Розміщення реклами в метро за цінами від оператора (БЕЗ ПОСЕРЕДНИКІВ).

в виде галереив виде списка

як масового впливу, реклама в метро незамінна. В середньому за день метрополітеном користуються приблизно 42% дорослого населення, а за місяць …

як масового впливу, реклама в метро незамінна. В середньому за день метрополітеном користуються приблизно 42% дорослого населення, а за місяць у підземку спускаються близько 75% киян. 70% городян щодня проводять в метро від 25 хвилин до двох з половиною годин.

 

Це означає, що кожен день тисячі і тисячі потенційних клієнтів будуть проходити повз Ваших оголошень і стікерів, читати, запам'ятовувати, проводити час поїздки за вивченням Вашої реклами в метро. І в підсумку, несвідомо запам'ятають її напам'ять, дослівно, добуквенно. Будуть миттєво представляти логотип Вашої фірми або торговельну марку при першому згадуванні рекламного слогана, розміщеного у вестибюлях метрополітену, у вагонах поїздів, біля входу в метро. Це кращий спонукаючий фактор, який примусить потенційних клієнтів вибирати рекламовану продукцію, роботи або послуги.

 

Серед пасажирів метро представлені всі соціальні і демографічні групи. Найчастіше відвідують метро кияни у віці 35-44 і 55+, також достатньо великий відсоток становлять пасажири у віці 16-24 роки — це 17,5%. І всі ці люди автоматично стають Вашими потенційними клієнтами і починають бажати придбання товарів, придбати послуги саме у Вас, організувати свій відпочинок саме з Вашою фірмою, владнати свої проблеми саме у Вашій юридичної консультації! Реклама в метро покликана бути яскравою і такою, що запам'ятовується, і ми робимо її саме такою! Реклама в метро   універсальна і всеобъемна. Її ефективність перевищує всі найсміливіші очікування наших клієнтів.

 

Види розміщення:

 

o реклама в вагонах;

o реклама на шляхових стінах;

o реклама на склепіннях;

o реклама на сітілайтах станцій метро;

o реклама на турнікетах;

o реклама на дверях;

o реклама на поручнях у вагонах;

o реклама на моніторах;

o реклама на вагонах;

o рекламныестикеры на дверях вестибюлів;

o брендування зон…

 

Реклама в метрополітені та її результати

 

Реклама в метро охоплює величезну аудиторію за максимально короткий час впливу. Перебуваючи в метро, пасажири, відчуваючи «інформаційний голод», протягом всієї поїздки змушені вивчати всі оголошення, які їх оточують. У метро використовуються, як рекламоносій, не тільки вагони метропоездов, але і стіни, інженерні споруди, що дозволяє розміщувати рекламні плакати різних розмірів.

 

Розміщуючи рекламу в метро, можна досягти великої кількості контактів за невелику плату, причому цей контакт буде довготривалим і якісним, т. к. час знаходження пасажира в дорозі дає йому можливість звернути увагу на цікавлячу його інформацію і запам'ятати її. Крім того пасажири метро є споживачами більше 70% реалізованих в місті товарів і послуг, тому реклама в метро особливо ефективна.

 

А так как, ежедневный пассажиропоток метрополитена составляет около 3 миллионов человек. Это означает, что при рациональном проведении кампании можно ознакомить с новым продуктом практически все население города и ближайших пригородов.

 

Можно выделить следующие преимущества рекламы в метрополитене:

 

o огромная потребительская аудитория;

o высокая информативность рекламного обращения;

o низкая стоимость контакта;

o высокая эффективность;

o независимость от сезона, времени года,

o якість і тривалість контакту з повідомленням.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner