Продавець 3R promo agency розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
19 відгуків
+380 (68) 363-27-74
+380 (44) 219-12-80
Рекламные таблички, наружная реклама, "чёрный PR"
Кошик

Роздати візитки, флаєра. Однак, цілий процес))

Роздати візитки, флаєра. Однак, цілий процес))

Поширити візитки, флаєра в наш час один з найбільш відносно дешевих способів залучення клієнтів. Як же зробити так, що б цей спосіб мав максимальний відгук, і приніс максимум замовлень?

Маючи великий досвід роботи/досвід замовлень в цьому напрямку, я б весь процес поділив на кілька етапів.

1. Роздавати самому або доручити комусь?

Звичайно, краще ніж сам ніхто не зробить! Але для цього потрібно час, сили, ну і не кожен зважитися стояти біля метро або на перехресті і виконувати дану роботу))) Вибирайте промо компанію на підставі відгуків клієнтів або за рекомендацією друзів. Відразу обговоріть всі можливі варіанти контролю поширення. Найчастіше, за це з вас зажадають додаткову оплату і запропонують послуги "супервайзера". Є варіант SMS сповіщення клієнта про початок акції, та місця її проведення. Надається фото або відео звіт.

2. Ціна - роздати візитки, флаєра?

За будь-яку працю треба платити!!! Але куди важливіше за що платити? Цінова політика на даний вид послуг, дуже сильно різнитися серед промо і BTL агентств. Існує дві форми оплати - погодинна і за роздане кількість. Від способу поширення і побажань замовника і залежить оплата. Можна роздавати флаєра на перехресті, а можна розкласти візитки під двірник авто, а можна поширити по поштовим скринькам. Середня ціна за поширення коливається; погодинна 35 - 55 грн, поштучна від 300 грн/1000 шт (авто), або від 0.10 коп по поштовим скринькам. Додатково оплачуються побажання клієнтів, тут багато нюансів))

3. Визначити хто ваш клієнт і де його частіше можна зустріти (цільова аудиторія)?

Якщо я продаю запчастини, то мій клієнт водій, де його зустріти зрозуміло. Якщо я роблю ремонти квартир - моїх клієнтів з більшою ймовірністю можна зустріти у будівельних ТЦ, і на стрій ринках, ну і т. д.

4. Який спосіб поширення вибрати?

Наприклад, можна роздавати на перехрестях ("світлофорах") в руки водіям, можна в ТЦ, на ринках, біля супермаркетів, метро, в ТЦ. Можна розкласти візитки, флаєра, розвісити хенгерів на ручку двері авто. А можна при виході з дитсадка роздавати "матусь", або розкласти візитки на стендах, кишенях для реклами в новобудовах. Цей пункт можна довго продовжатьь, але краще написати про це окрему статтю.

5. Що краще роздавати візитки або флаєра?

Тут кожен вибирає сам для себе. Більшою мірою це залежить від вибраного способу розповсюдження та кількості інформації яку ви хочете донести до потенційного клієнта. Однак ми рекомендуємо рекламувати максимум 1 - 3 позиції з ваших товарів або послуг. Це пов'язано з тим, що споживач приділяє мінімум часу на те, що б прочитати вашу інформацію. Згадайте себе, коли вам вручили візитку або флаєр, як довго ви читаєте її? Тому пам'ятайте, що краще рекламувати одну "паровозну" послугу або товар!!!

6. Який тираж роздавати?

Як можна більше!!! Як правило, промо і BTL агентства беруться за розповсюдження рекламної продукції від 2000 шт, або від 4-х годин. Звичайно можна роздати і 100 візиток, але якщо це безадресна роздача і ви хочете мати результат, то рекомендовані тиражі стартують від 10 000 шт., або 80 годин роботи. Арифметика проста, в середньому на годину промоутер поширює близько 80 - 150 шт візиток (залежить від погоди, місця поширення, трафіку). З мого досвіду, середній CTR за даної послуги складає від 0,1 до 10%. Ефективність даної послуги залежить не тільки від попиту на ваші товари/послуги, але і від інших факторів. Якості роботи промо персоналу, обсягу розданих флаєрів, правильно обраного місця поширення, правильно обраної потенційної ЦА, зрозумілого і читаного тексту про послугу чи товар.

7. Час роздачі))

На перехрестях краще роздавати в ранкові та вечірні години, у метро з другої половини дня - коли люди не поспішають на роботу. У будівельних ТЦ краще на вихідних та у вечірній час. По поштовим скринькам з ранку до вечора. Максимально підлаштуватися по часу під свою цільову аудиторію.

8. Промо одяг.

Працюючи в промо одязі, ваш промоутер відразу привертатиме вашу цільову аудиторію і відсіювати сторонніх. Тобто, потенційний клієнт помітивши яскраву одяг і напис або знайомий логотип, на манишке (накидці) заздалегідь буде готовий, як мінімум отримати дану пропозицію. Прикладів багато, будівельна каска на голові (будматеріали), лижні палиці в руках (товари для зимового відпочинку), манишка з написом "ГАЗ на Авто", Запчастини на авто, ну і т. д.

9. Коли ви визначилися за всіма пунктами, приготуйтеся "підписати" договір, і зробити передоплату.

 

 

 

 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner